Zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w Przedszkolu Publicznym nr 46 w Opolu określa Instrukcja kancelaryjna.
Rejestracja, łączenie i przechowywanie akt odbywa się w oparciu o Jednolity rzeczowy wykaz akt, który stanowi jednolitą rzeczową klasyfikację akt powstających w toku działalności przedszkola oraz klasyfikację archiwalną. Dla każdej, końcowej w podziale klasyfikacji, pozycji jednolitego rzeczowego wykazu akt, zakłada się spis spraw oraz odpowiadającą temu spisowi teczkę aktową do przechowywania w niej spraw ostatecznie załatwionych.
REJESTRY
EWIDENCJE
Rejestry:
·rejestr wypadków,
.rejestr zatrudniania i zwalniania pracowników
.rejestr nagród jubileuszowych
Ewidencje:
· ewidencja obiegu dokumentów,
· ewidencja baz danych,
· ewidencja zasobu bibliotecznego,
· ewidencja akt osobowych,
· ewidencja czasu pracy,
· ewidencja emerytów i rencistów,
· ewidencja odzieży ochronnej i sprzętu ochronnego,
· ewidencja wyposażenia,
· ewidencja inwestycji,
· ewidencja wykorzystania środków na realizację zadań gospodarki pozabudżetowej,
· ewidencja przychodów i rozchodów wydzielonego rachunku dochodów